В онлайн-іграх пінг – це час, необхідний передачі даних з вашого комп'ютера на сервер (або комп'ютер іншого гравця), а потім назад на ваш комп'ютер. Цей параметр іноді називають затримкою сигналу між комп'ютером і сервером або лагом. Пінг вимірюється у мілісекундах (мс).

Термін «пінг» використовується в онлайн іграх для позначення швидкості відповіді від сервера ігри. Якщо пінг високий, то гра може гальмувати, класти і мати інші неприємні наслідки. Якщо ж низький – то комфортність ігри залежатиме, як заведено говорити в ігровому середовищі, від «прямих рук».

Ідеальна затримка ping менше 40 мс. Нормальне чи толерантне значення – від 40 до 110 мс.

При нижчому пінгу просто стає приємніше стріляти і пересуватися. Гра стає начебто швидше та реалістичніше. Усі професійні гравці можуть підлаштуватися під будь-який пінг, але це йде 2-3 години.»