Політика Продажів набір способів та методів досягнення стратегічних цілей компанії. Звідси зрозуміло, що політика продаж є одним з елементів маркетингової політики компанії і будується від цілей компанії в галузі продажів.

Серед видів стратегії продажів можна виділити захоплення ринку, перехід на нові ніші та ринки, імпортозаміщення, збільшення обсягів та ефективності роботи, схлопування (не обов'язково всього бізнесу, а окремого напряму, філії, продукту).

Маркетингова політика — це зведення законів, визначальний і виправдовує основну ідею бізнесу, мети бізнесу щодо ринку, фіксує основні рамки ринкового поведінки й визначальний стратегію маркетингу. Маркетингова політика – Це надбудова над усією ринковою діяльністю компанії.

Під персональним продажем розуміється усна презентація товару з метою його збуту у розмові з одним плі кількома потенційними покупцями.