Принцип «одного вікна» при наданні державних послуг передбачає виключення або максимально можливе обмеження участі заявників (громадян, юридичних осіб та індивідуальних підприємців) у процесах збору з різних інстанцій та подання до різних інстанцій різних документів та довідок, …

Технологія «одне вікно» має на меті знизити час вимушеного спілкування громадян та бізнесу та характеризується тим, що надання будь-яких послуг концентрується в одному місці, починаючи від подання заяви, до видачі результатів рішення виконавчого чи іншого органу.

«Єдині вікна– це інформаційні платформи, які дозволяють подавати інформацію для виконання нормативних вимог з боку державних органів щодо суб'єктів господарювання. «Єдине вікно» є єдиним пунктом введення даних, при цьому дані надаються лише один раз.

Це єдине місце прийому, реєстрації та видачі документів громадянам та організаціям при наданні державних та муніципальних послуг.