Методологія Frank RG відносить до преміальних клієнтів людей, які тримають у банку суми від 2 до 60 млн рублів. В рамках дослідження було опитано клієнтів банків, які отримують преміальне обслуговування.Jun 24, 2019
Преміальні клієнти (Mass affluent) Це активні споживачі послуг категорії luxury, для них важливий статус. В універсальному комерційному банку таких клієнтів приблизно третина, ще 5% відносяться до категорії Private banking, решта 65% – це звичайні. клієнти.
Преміальним клієнтам доступні банківські продукти та умови, яких немає в інших. Кешбек та відсотки за депозитами вищі, ніж на звичайних картах, і в середньому становлять 6%. Відсотки за вкладами та накопичувальними рахунками — 6–7%.
Преміальне банківське обслуговування – Це комплекс послуг, що дозволяє клієнтам ефективніше розпоряджатися не тільки грошима, а й власним часом.