Претензія за договором надання послуг відноситься до офіційної документації та має на меті заявити другій стороні договірних відносин про будь-яку проблему, що виникла внаслідок неналежного виконання або невиконання умов договору.May 5, 2022

Претензія – це пред'явлення вимог, виражене невдоволенням особи на неякісно надану послугу (роботу) чи невідповідність якості проданого товару встановленим вимогам.

Коли складається лист-претензія Відповідно до статті 5 АПК РФ лист-претензія обов'язково складаються під час вирішення спорів грошового характеру, корпоративних непорозумінь, договорів купівлі-продажу, захисту прав споживачів, захисту авторських прав.

Текст претензії повинен містити такі елементи: "шапка" (від кого, кому, дата, номер, назва документа); опис ситуації (суть порушення, що його підтверджується); ваші вимоги (залежить від умов договору та норм закону);