Що таке Microsoft To Do і як працює ця програма? Microsoft To Do – це додаток для управління особистими завданнями, що дає користувачам можливість відстежувати та зосередитись на тому, що їм потрібно зробити.

Усунення проблем із входом у Microsoft To Do у Windows

  1. На комп'ютері з Windows 10 перейдіть до > Облікові записи > Access для роботи або навчального закладу.
  2. Виберіть свій обліковий запис, а потім виберіть Вимкнути > Так >Вимкнути.
  3. Виберіть Підключити.
  4. Відкрийте to-Do і спробуйте увійти.

Щоб призначити завдання у загальному списку, відкрийте її докладний перегляд та клацніть або натисніть кнопку призначити. Потім оберіть члена загального списку, якому ви хочете призначити завдання. Щоб переглянути всі завдання, натисніть список Assigned to i або торкніться його.

Відкрийте програму нагадування Samsung > Установки. Торкніться елемента Синхронізація з Microsoft To Do, виконайте вхід зі своїм обліковим записом Microsoft і прийміть запит на дозвіл.