Прогрів – це серія контенту, яка підводить людину до успішного проходження через усі ці стадії та до бажання купити. Основна мета прогріву — щоб у людини в голові спалахнула лампочка: «Хочу! Хочу і все! Хочу тут і зараз!».27 Jul 2021
Це поступове підведення аудиторії до покупки вашого продукту. Зазвичай, прогріви починаються за кілька тижнів до старту продажів. До таких прогрівів люди вже звикли і найчастіше вони просто перегортають ці stories і пости. Саме тому у дні продажу у 90% блогерів сильно падають охоплення.
Прогрів – це побудована контент-стратегія, що продає. Простими словами — серія сторіс, постів у різних соцмережах та розсилок, які підводять аудиторію до покупки продукту.
Як прогріти обліковий запис в Інстаграмі*
- Зареєструвати профіль у Instagram*. Теж з нового заліза та окремої IP-адреси, щоб соцмережа сприйняла вас як нового користувача.
- Користуватися мережею як завжди. …
- Зв'язати аккаунт в Instagram* та у Facebook*. …
- Поступово запускати рекламу в Instagram*.
25 Mar 2022