Публіцистичний стиль називають офіційним стилем ЗМІ (засобів масової інформації), зокрема – статей, репортажів, нотаток, інтерв'ю тощо. п. Цей стиль частіше використовується в письмовій мові, рідше – в усних формах тих самих репортажів чи публічних виступів політичних та громадських діячів.

Публіцистичний стиль служить на людей через Засоби масової інформації (газети, журнали, телебачення, афіші, буклети). Він характеризується наявністю суспільно-політичної лексики, логічністю, емоційністю, оцінюваністю, спонукальністю.

Публіцистичний стиль служить впливу людей через ЗМІ (газети, журнали, телебачення, афіші, буклети). Він характеризується наявністю суспільно-політичної лексики, логічністю, емоційністю, оцінюваністю, спонукальністю.

Жанрами публіцистичного стилю є: передова стаття, теоретико-політична стаття, морально-етична стаття, міжнародний огляд, кореспонденція, репортаж, фейлетон, памфлет, нарис, нотатка, спортивні огляди, виступи на зборах політичного характеру та ін.