РРЦ – це ціна, яку виробник рекомендує встановлювати на товар під час продажу кінцевому споживачеві з полиць офлайн магазинів та зі сторінок інтернет-ресурсів.25 Oct 2022

Рекомендована роздрібна ціна (РРЦ) – це ціна, за якою організація-виробник рекомендує рітейлерам продавати продукт кінцевим споживачам в онлайн-і офлайн-магазинах, а також маркетплейсах.

Щоб визначити РРЦ, виробник вивчає різні чинники: оренду, податки, фонд оплати праці, витрати на маркетинг, очікуваний прибуток продавця. Складає все це разом, ділить на одиницю товару та озвучує реалізатору. РРЦ враховує різні параметри, які впливають прибуток продавця.

Рекомендована роздрібна ціна або Recommended Retail Price RRP – це вартість окремого продукту, яку рекомендує встановити його виробник або правовласник торгової марки при роздрібній реалізації кінцевого споживача.