Множинна вибірка згладжування або мультисемплінг (Multisample anti-aliasing, MSAA) — одна з найпростіших механік згладжування, що прийшла на зміну надмірній вибірці згладжування і дає схожий ефект при меншому споживанні ресурсів.

Режим згладжування множинною вибіркою. Усуває нерівності у текстурах. Можливо корисна у виявленні суперника. Рекомендуємо ставити 4х чи 8х. Також гра сама підбирає оптимальний варіант.

Підсумок: яке згладжування краще Вибрати SSAA — чудовий вибір для потужного комп'ютера та ідеального результату. DSR – легко замінює SSAA, що рідко зустрічається в сучасних іграх. Результат і навантаження майже такі самі. DLSS — якщо є відеокарта NVIDIA RTX, то сміливо включайте тільки цей вид згладжування.

Згладжування (Anti-aliasing) – це метод комп'ютерної графіки, який намагається мінімізувати небажані «драбинки» або нерівні контури об'єктів, які виникають через обмежене дозвіл у 3D-рендерерах, по суті шляхом «згладжуванняцих ліній.