Система управління охороною праці – комплекс взаємопов'язаних та взаємодіючих між собою елементів, що встановлюють політику та цілі в області охорони праці у конкретного роботодавця та процедури досягнення цих цілей (ст. 209 Трудового кодексу РФ).

Концепція охорони праці Охорона праці – це система збереження життя і здоров'я працівників у процесі трудової діяльності, що включає правові, соціально-економічні, організаційно-технічні, санітарно-гігієнічні, лікувально-профілактичні, реабілітаційні та інші заходи (ст.

Система управління охороною праці (далі – СУОП) являє собою сукупність процедур та документів, що регламентують політику та цілі охорони праці для підприємства, зокрема, посадові (функціональні) обов'язки всіх керівників і фахівців.

Охорона праці Під охороною праці розуміється система збереження життя та здоров'я працівників у процесі трудової діяльності, що включає правові, соціально-економічні, організаційно-технічні, санітарно-гігієнічні заходи.