Social Media Marketing (SMM) вирішення маркетингових завдань за допомогою соціальних медіа. Соціальні медіа включають: соціальні мережі, персональні та колективні блоги, а також деякі інші форми самоорганізації користувачів в інтернеті.

Самостійно, без проходження спеціальних курсів стати SMM-Фахівцем реально, хоча, наприклад, курс «SMM-маркетолог від А до Я може сильно прискорити цей процес. Але якщо ви вирішили розібратися у всьому самі, будьте готові моніторити багато джерел одночасно.

Що вивчати, щоб стати SMM-менеджером:

  • Основи маркетингу та теорії комунікацій;
  • Основи SMM;
  • Теорію роботи таргетованої реклами у соціальних мережах;
  • Основи веб-аналітики;
  • Робота в Екселі;
  • Базовий рівень володіння графічними редакторами.

09 Sept 2021

Головні навички SMM-спеціаліста

  • Розробка SMM-стратегії
  • Робота з контентом
  • Робота зі сторіс та лайвами
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Налаштування ретаргетингу
  • Просування в мобільних месенджерах
  • Робота з інтерфейсом
  • Аналітика