Social Media Marketing (SMM) вирішення маркетингових завдань за допомогою соціальних медіа. Соціальні медіа включають: соціальні мережі, персональні та колективні блоги, а також деякі інші форми самоорганізації користувачів в інтернеті.
Самостійно, без проходження спеціальних курсів стати SMM-Фахівцем реально, хоча, наприклад, курс «SMM-маркетолог від А до Я може сильно прискорити цей процес. Але якщо ви вирішили розібратися у всьому самі, будьте готові моніторити багато джерел одночасно.
Що вивчати, щоб стати SMM-менеджером:
- Основи маркетингу та теорії комунікацій;
- Основи SMM;
- Теорію роботи таргетованої реклами у соціальних мережах;
- Основи веб-аналітики;
- Робота в Екселі;
- Базовий рівень володіння графічними редакторами.
09 Sept 2021
Головні навички SMM-спеціаліста
- Розробка SMM-стратегії
- Робота з контентом
- Робота зі сторіс та лайвами
- Налаштування таргетованої реклами
- Налаштування ретаргетингу
- Просування в мобільних месенджерах
- Робота з інтерфейсом
- Аналітика