Stage 1 – Найпростіший, що підходить для будь-якого автомобіля в рамках щоденної експлуатації. Наприклад, чіп-тюнінг ЕБУ ДВС. Stage 2 — передбачає встановлення чи заміну деяких запчастин. Наприклад, тюнінг впуску (холодний впуск, фільтр-нульовик) та випуску (виготовлення вихлопної системи).Apr 3, 2019
Stage 1 – Поліпшення заводського блоку управління ECU; Stage 2 – на додаток до вдосконалення ECU проводиться установка потужнішої впускно-випускної системи; Stage 3 – максимальні доробки задля досягнення найвищої потужності двигуна.
Потужність | Обертаючий момент | |
---|---|---|
Заводські параметри | 200 л.с. | 280 Нм |
REVO STAGE 2 | 285 к.с. | 450 Нм |
STAGE 3 заснований на гібридних турбокомпресорах продуктивністю 950+ л. с. Так як на автомобілі були встановлені даунпайпи зі спортивними каталізаторами і власник хотів їх залишити, кінцевий результат склав трохи нижче за аналогічні конфігурації, але без каталізаторів – 947 л. с. що приблизно дорівнює 850 на колесах.