Концепція маркетингу це порівняно новий підхід (1950–1970). Він відрізняється спрямованістю на пропозицію споживачеві того, що йому треба, а не на реалізацію тільки того, що є у продавця. Основна відмінність цієї концепції – зосередженість на задоволенні потреб покупця.

Концепція маркетингу – Це система виробничих можливостей і цілей, рекламних методів, етичних поглядів, спрямованих на задоволення потреб споживачів.

Ця модель включає чотири елемента: product (продукт), price (ціноутворення), place (місце продажу, дистрибуція), promotion (просування). Для кожного з них розробляється план дій, спрямований на рішення маркетингових задач компанії. Продукт(product).

Теорії та методи маркетингу еволюціонували у міру розвитку капіталістичної економіки. Під концепцією маркетингу розуміється філософія підприємництва, система управління виробництвом та збутом за наявності конкуренції.