Технічна підтримка – де-факто комплекс робіт із забезпечення нормального функціонування сайту, його своєчасної модернізації та постійна робота над покращенням усіх елементів структури, над виявленням та усуненням поточних помилок.

Техпідтримку можна поділити на 3 напрямки: підтримка інфраструктури; підтримка користувачів; супровід продуктів.

Що розуміти під підтримкою сайту? Це діяльність ініціативної команди фахівців, спрямована на покращення конкретного сайту і його підтримку. Кращі фахівці продумують стратегію, враховуючи всі побажання клієнта, і приступають до корисних сайту діям. Це може бути серія seo-статей для сайту та блогу.

Технічна підтримка сайту відповідає за працездатність сайту і постійне додавання нових матеріалів з метою розвитку ресурсу.