Тригер – це пристрій послідовного типу з двома стійкими станами рівноваги, призначений для запису та зберігання інформації. Під дією вхідних сигналів тригер може перемикатися з одного стійкого стану до іншого. При цьому напруга на його виході стрибкоподібно змінюється.

Тригер – Стимул, який нагадує про травму, викликає сильний стрес, паніку, флешбеки, змушує знову переживати травматичні події як наяву.

З англійської слово trigger перекладається як «спусковий гачок». Тригери у маркетингу – це психологічні прийоми, які мотивують людину здійснити певну дію. Наприклад, залишити свої контакти, щоб отримати доступ до безкоштовного вебінару або купити негайно, доки не закінчилася вигідна акція.

Тригер у психології є певним стимулом, або тумблером, що перемикає наші емоції, під впливом яких ми здатні діяти неусвідомлено. Наприклад, людина може багато років намагатися забути про те, як її принижували у школі, працювати навіть із психологами.