ВІП-обслуговування в аеропортах – це послуга преміум сегмента. Сервіс призначений для комфорту мандрівників. Скорочення часу на митний контроль та очікування вильоту у спокійних комфортних умовах – лише частина привілеїв, які отримує клієнт.

Оформлення VIPстатусу припускає, що на банківських рахунках клієнта будуть розміщуватись і обертатися значні кошти. У цьому випадку обслуговування може бути безкоштовним. Якщо ж фінансові показники виявляться меншими за порогові значення – доведеться платити чималі гроші.

постійний клієнт; клієнт, що користується привілеями при обслуговуванні ◆ Немає прикладу використання (див. рекомендації).

усвідомити потреби кожного клієнта; визначити, що мають містити стандарти, щоб задовольнити клієнтів кожного сегмента; організувати злагоджену діяльність підрозділів для оперативного вирішення завдань клієнта; диверсифікувати пакет послуг чи вдосконалити асортимент товарів.