Воронка продажів – шлях, який проходить клієнт від моменту, коли товар привернув його увагу до моменту покупки. Вирва продажів складається з етапів, через які потрібно провести клієнта, щоб він здійснив покупку.Sep 28, 2021

Воронка продажів у торгівлі може включати такі етапи як інформування через холодні дзвінки, вибір продукту/послуги, комерційна пропозиція, договір і виставлення рахунку, оплату і поставку товару. В ідеалі за цим слідує повторна купівля або навіть закупівлі на регулярній основі. Це приклад вирви продажів у B2B.

Воронка продажів – Це шлях клієнта від вашої пропозиції до покупки. за воронці можна оцінити ефективність роботи кожного каналу, зрозуміти, в який момент ви втрачаєте потенційних клієнтів. Також вона допомагає збільшити конверсію на покупку. Модель воронки заснована на концепції споживчої поведінки AIDA (англ.

Етапи побудови вирви продажів у світі клієнта

  1. Attention – увага. Дізнатися про продукт із реклами, від друзів та інших джерел.
  2. Interest – інтерес. Зацікавитись, пошукати додаткову інформацію.
  3. Desire – бажання. Захотіти, ухвалити рішення про покупку.
  4. Action – дія. Придбати.

Apr 21, 2020