Таргетована реклама – це спосіб просування в інтернеті, який дозволяє показувати оголошення певної цільової аудиторії із заданими параметрами у соціальних мережах, на сайтах або додатках. Простими словами, слово таргет (Від англ. target) означає ціль.
Процес запуску таргетованої реклами складається із шести кроків.
- Вибір мети рекламної кампанії.
- Налаштування аудиторії …
- Вибір моделі оплати.
- Вибір рекламних майданчиків для показу.
- Підготовка оголошень під вибраний формат …
- Визначення ставки та відправка на модерацію
Таргет — це такий арбалет? Таргетована реклама – це інструмент, який допомагає знайти у соціальних мережах тих людей, які можуть бути зацікавлені у вашому продукті. Але вони ще його не шукали/бачили/чули/знають.