Таргетована реклама – це спосіб просування в інтернеті, який дозволяє показувати оголошення певної цільової аудиторії із заданими параметрами у соціальних мережах, на сайтах або додатках. Простими словами, слово таргет (Від англ. target) означає ціль.

Процес запуску таргетованої реклами складається із шести кроків.

  1. Вибір мети рекламної кампанії.
  2. Налаштування аудиторії …
  3. Вибір моделі оплати.
  4. Вибір рекламних майданчиків для показу.
  5. Підготовка оголошень під вибраний формат …
  6. Визначення ставки та відправка на модерацію

Таргет — це такий арбалет? Таргетована реклама – це інструмент, який допомагає знайти у соціальних мережах тих людей, які можуть бути зацікавлені у вашому продукті. Але вони ще його не шукали/бачили/чули/знають.