Сервісний збір – плата, яку беруть із клієнта за оформлення замовлення. Ці збори стягують, наприклад, при покупці квитків до театру або на літак, замовлення таксі, бронюванні готелю або оформленні доставки з ресторану.

Збори та такси – це складова частина вартості будь-якого авіаквитка та додається до тарифу. Вибираючи квиток на сайті авіакомпанії, ми іноді бачимо лише вартість самого тарифу, але при бронюванні до нього додаються різноманітні збори, які найчастіше перевищують вартість цього тарифу.

Скільки грошей можна повернути за квиток на літак Як уже зазначалося вище, у разі відмови пасажира від польоту, про що не менш як за добу він повідомив перевізника, клієнт має право отримати назад сплачені ним кошти за вирахуванням суми, що не перевищує 25%.

Розмір сервісного збору залежить від суми купівлі та становить не більше 15% від вартості квитка. До нього включено вартість послуг платіжних систем та витрати на підтримку та розвиток сервісу.