Хайп (Від англ. hype – "Гуміха") – агресивна і нав'язлива реклама, метою якої є формування переваг споживача. Назва агресивної та нав'язливої ​​реклами походить від слова, що означає обдурювання, обман або трюк для привернення уваги.

Спочатку слово «хайп» (англ. hype) означало агресивну рекламу, але зараз у молодіжному сленгу воно використовується для позначення галасу, піару навколо будь-якої персони або теми. Хайпити — означає роздмухувати цей галас. Підлітки також часто використовують інші похідні слова: хайповий, хайпануть.

Хайп-Проект (від англ. HYIP – High Yield Investment Program) – це вид шахрайського проекту, який схожий на інвестиційний фонд з високою прибутковістю. Насправді, це афера, яка обіцяє високу окупність інвестицій, виплачуючи колишнім учасникам гроші за рахунок надходжень від нових клієнтів.