Політика в галузі якості загальні наміри та напрями розвитку організації у сфері якості, офіційно сформульовані вищим керівництвом. Міжнародні стандарти (МС) ISO серії 9000:2000 року встановлюють нові підходи до розробки політики у сфері якості.

Іншими словами, політика у сфері якості – це пріоритети та принципи у розвитку компанії для покращення якості продукції (послуг), підвищення задоволеності споживачів, удосконалення елементів системи управління компанією з урахуванням вимог різних зацікавлених сторін (працівників організації, …

Політика в галузі якості визначає цілі, завдання, принципи та зобов'язання підприємства по якості послуг, що надаються, є основою для постановки та аналізу цілей у сфері якості підприємства. Цілі у сфері якості є кількісним виразом напрямків Політики.

Політика у сфері якості є сукупністю взаємопов'язаних дій, що забезпечують відповідність вимогам Системи менеджменту якості та постійне підвищення її результативності. Політика у сфері якості відповідає середовищі організації та підтримує її стратегічний напрям.