SEO–спеціаліст займається просуванням сайтів у пошукових системах – робить так, щоб ресурс добре ранжувався. Для цього він проводить аудит сайту, аналізує конкурентів, визначає бюджет для результативного просування. Завдання спеціаліста можна розділити на два типи: зовнішня та внутрішня оптимізація.
20 питань SEO–спеціалісту
- Коли запити будуть у ТОПі? …
- Коли із мого сайту будуть замовлення? …
- Що входить у ціну просування? …
- У вартість просування входить програміст/дизайнер/шаман із бубном? …
- Чому потрібно переробляти сайт? …
- Запити увійшли до ТОПу, ви мені більше не потрібні? …
- Чому в Яндексі сайт просувається, а в Google немає?
Зміст:
- Базові знання
- Аналіз конкурентів
- Збір семантики
- Технічна оптимізація
- Види розміток та їх налаштування
- Зовнішня оптимізація: посилання
- Базові знання про роботу сайту
- Веб-аналітика