Педагогічна наука досліджує сутність, закономірності, принципи, тенденції та перспективи розвитку педагогічного процесу, розробляє теорію та технології його організації, удосконалює зміст та створює нові організаційні форми, методи та прийоми педагогічної діяльності вихователів та вихованців.

Предмет педагогіки – Цілісний педагогічний процес, спрямований на гармонійний розвиток особистості в умовах її виховання, навчання та освіти. Об'єкт педагогіки — виховання як свідомо та цілеспрямовано здійснюваний процес.

Педагогіка – наука про спеціально організовану, цілеспрямовану та систематичну діяльність з формування людини, про зміст, форми та методи виховання, освіти та навчання, про закономірності, принципи, форми та принципи організації цих процесів та управління ними.

ПЕДАГОГІКА – галузь науки, що розкриває сутність, закономірності освіти, роль освітніх процесів у розвитку особистості, що розробляє практичні шляхи та способи підвищення їхньої результативності. Термін «педагогікаведе своє походження з Стародавньої Греції, і визначається це поняття як наука про виховання.