З точки зору маркетингу в функції освітнього закладу входить: надання учням освітніх послуг; передача бажаних знань, умінь та навичок; надання супутніх освітніх послуг; надання виховних впливів, що формують особистість; надання інформаційно-посередницьких послуг.

Всі ці особливості визначають специфіку маркетингу у сфері освіти. Його об'єктами виступають ідеї, організації, кадри та території. За великим рахунком, об'єктами маркетингу освітніх послуг можуть виступати будь-які об'єкти, які мають попит на ринку освіти, які можна обміняти інші блага.

Основними функціями маркетингу в освіті є: аналіз, планування, реалізація та контроль маркетингової діяльності з виявлення, створення, впровадження та просування освітніх послуг та продуктів, на основі комплексного вивчення потреб в отриманні освіти, ринку освітніх …

Маркетологи виділяють чотири основні функції маркетингу:

  • Аналітична функція маркетингу. Це вивчення ринку, споживачів, структури компанії, товарів, а також аналіз внутрішнього середовища підприємства.
  • Виробнича функція маркетингу. …
  • Збутова функція маркетингу. …
  • Функція управління та контролю.

Sep 9, 2022