З точки зору маркетингу в функції освітнього закладу входить: надання учням освітніх послуг; передача бажаних знань, умінь та навичок; надання супутніх освітніх послуг; надання виховних впливів, що формують особистість; надання інформаційно-посередницьких послуг.
Всі ці особливості визначають специфіку маркетингу у сфері освіти. Його об'єктами виступають ідеї, організації, кадри та території. За великим рахунком, об'єктами маркетингу освітніх послуг можуть виступати будь-які об'єкти, які мають попит на ринку освіти, які можна обміняти інші блага.
Основними функціями маркетингу в освіті є: аналіз, планування, реалізація та контроль маркетингової діяльності з виявлення, створення, впровадження та просування освітніх послуг та продуктів, на основі комплексного вивчення потреб в отриманні освіти, ринку освітніх …
Маркетологи виділяють чотири основні функції маркетингу:
- Аналітична функція маркетингу. Це вивчення ринку, споживачів, структури компанії, товарів, а також аналіз внутрішнього середовища підприємства.
- Виробнича функція маркетингу. …
- Збутова функція маркетингу. …
- Функція управління та контролю.
Sep 9, 2022