Apple гарантує відсутність дефектів матеріалів та якість виготовлення виробу марки Apple та аксесуарів, що містяться в оригінальній упаковці, при нормальному використанні відповідно до опублікованих рекомендацій Apple протягом ОДНОГО (1) РОКУ з моменту початкової покупки в роздрібній мережі кінцевим …

Далі, щоб здати iPhone за гарантією у сервісний центр, достатньо взяти паспорт та сам пристрій. Гарантійний талон, чек, коробка не потрібні: співробітники центру перевірять інформацію про гарантії через серійний номер пристрою.

Як повернути iPhone в магазин

  1. Зберіть весь комплект постачання iPhone і складіть його в комплектний бокс;
  2. Зателефонуйте 8-800-333-51-73 до служби підтримки покупців;
  3. Назвіть номер замовлення, адресу, номер телефону та час для забору повернення;

Корпорація Apple дбає про клієнтів і тому надає світову річну гарантію на усі свої пристрої. Це означає, що якщо ви протягом одного року виявите будь-який виробничий дефект свого гаджета, то компанія Apple замінить його на новий.