Які ключові навички вказати в резюме бухгалтера
- досвід керівної роботи;
- самостійність;
- аналітичний склад розуму;
- вміння працювати з великим обсягом інформації;
- вміння працювати у режимі багатозадачності;
- вимогливість до себе та підлеглих;
- вміння аргументувати та відстоювати свою позицію.
Dec 17, 2020
Бухгалтер – важливий співробітник фірми. Часто він разом із директором приймає рішення про розвиток бізнесу та розпоряджається фінансами підприємства. Бухгалтеру в роботі потрібні економічні та юридичні знання, він повинен стежити за змінами законодавства з податків, бухобліку, кадрових питань.
Повинен знати: законодавчі акти, постанови, розпорядження, накази, керівні, методичні та нормативні матеріали щодо організації бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій та складання звітності; форми та методи бухгалтерського обліку для підприємства; план та кореспонденцію рахунків; …