Які ключові навички вказати в резюме бухгалтера

  • досвід керівної роботи;
  • самостійність;
  • аналітичний склад розуму;
  • вміння працювати з великим обсягом інформації;
  • вміння працювати у режимі багатозадачності;
  • вимогливість до себе та підлеглих;
  • вміння аргументувати та відстоювати свою позицію.

Dec 17, 2020

Бухгалтер – важливий співробітник фірми. Часто він разом із директором приймає рішення про розвиток бізнесу та розпоряджається фінансами підприємства. Бухгалтеру в роботі потрібні економічні та юридичні знання, він повинен стежити за змінами законодавства з податків, бухобліку, кадрових питань.

Повинен знати: законодавчі акти, постанови, розпорядження, накази, керівні, методичні та нормативні матеріали щодо організації бухгалтерського обліку майна, зобов'язань та господарських операцій та складання звітності; форми та методи бухгалтерського обліку для підприємства; план та кореспонденцію рахунків; …