Контент–менеджер відповідає за всю інформацію, що публікується брендом у мережі. Він займається створенням, публікацією, оновленням та аналітикою контенту, може створювати матеріали самостійно, і управляти командою чи підрядниками. Саме він вирішує, що, де, коли і в якому порядку публікуватиметься.
Інстаграм–менеджер (менеджер Інстаграм) – це фахівець, який займається веденням та просуванням акаунтів у соціальній мережі Instagram: розробляє контент-план і готує контент, взаємодіє з аудиторією, налаштовує рекламу, що таргетує.
Контент–менеджер — керуючий спеціаліст зі створення, розповсюдження та курування вмісту сайтів, редактор сайтів. В обов'язки контент–менеджера входить наповнення сайту текстової, графічної та інших видів інформації (контентом).
Необхідні навички та якості
- Написання текстів. …
- Редагування текстів. …
- SEO-налаштування. …
- Розуміння структури сайтів, зокрема посадкових сторінок. …
- Ведення розсилки. …
- Робота з медіаінструментами. …
- Вміння налаштування реклами різних форматів, у тому числі контекстної, таргетованої тощо.