Контентменеджер відповідає за всю інформацію, що публікується брендом у мережі. Він займається створенням, публікацією, оновленням та аналітикою контенту, може створювати матеріали самостійно, і управляти командою чи підрядниками. Саме він вирішує, що, де, коли і в якому порядку публікуватиметься.

Інстаграмменеджер (менеджер Інстаграм) – це фахівець, який займається веденням та просуванням акаунтів у соціальній мережі Instagram: розробляє контент-план і готує контент, взаємодіє з аудиторією, налаштовує рекламу, що таргетує.

Контентменеджер — керуючий спеціаліст зі створення, розповсюдження та курування вмісту сайтів, редактор сайтів. В обов'язки контентменеджера входить наповнення сайту текстової, графічної та інших видів інформації (контентом).

Необхідні навички та якості

  • Написання текстів. …
  • Редагування текстів. …
  • SEO-налаштування. …
  • Розуміння структури сайтів, зокрема посадкових сторінок. …
  • Ведення розсилки. …
  • Робота з медіаінструментами. …
  • Вміння налаштування реклами різних форматів, у тому числі контекстної, таргетованої тощо.