Організація та контроль приймання; викладення товару, контроль кількості, якості та строків реалізації; контроль наявності супровідних документів; організація обліку товару.
Посадові обов'язки: Моніторинг та контроль продажу, асортименту, якості та термінів придатності продукції. Формування замовлень товару. Прийом товару. Контроль наявності та коректності супровідних документів.
У деяких магазинах у товарознавця ширше коло обов'язків. Він розробляє план поставок та продажів, визначає, скільки і якої продукції потрібно, щоб продати її без надлишків, контролює правильність оприбуткування, присвоєння ціни та розміщення товару на складі.
Посадові обов'язки товарознавця Визначає вимоги до товарів, а також відповідність їхньої якості стандартам, технічним умовам, укладеним договорам та іншим нормативним документам. 2.2. Здійснює контроль над надходженням товарів.