Міст крана складається з однієї або двох прогонових балок, з'єднаних з кінцевими балками, які у свою чергу можуть пересувати всю конструкцію мостового крана підкрановими балками. На мосту крана можуть розташовуватися один або два вантажні візки, на одному або двох незалежних шляхах.

У склад електроустаткування кранів входять струмопідвідні пристрої, електродвигуни, апарати управління та захисту, прилади опалення, освітлення та інші електротехнічні пристрої. Електропостачання (токопідведення) крана здійснюється за допомогою тролеїв, кільцевого струмопідводу та гнучкого кабелю.

За своєю суттю, козловий агрегат – це різновид мостового. Основна особливість того, чим відрізняється Мостовий кран від козлового – Загальні габарити механізму. Перший тип з підвісним кріпленням може бути компактним і дозволяє зберегти робочий простір, що дуже актуально на невеликих площах.

Міст (пролітна будова, балка) мостового крана – Це основа всієї конструкції даного типу вантажопідйомного обладнання, від якої, більшою мірою, залежить його вантажопідйомність. Переміщається прогону по підкранових коліях (рейках).