Медіаплан включає в себе інформацію щодо форматів та термінів, а також каналів просування та схем розміщення рекламних кампаній. У медіаплан закладено планування, яке дозволяє проводити оцінку ефективності та виявляти пріоритетні точки зростання.6 Apr 2021

Медіаплан – Це детальний план рекламних кампаній, які хочуть запустити в заданий період. Зазвичай медіаплан виглядає як таблиця, в якій зазначені рекламні канали, цілі просування, бюджет, формати реклами, прогнози та терміни проведення рекламних кампаній.

У структурі медіаплану мають бути показники:

  • канал просування;
  • формат рекламного повідомлення;
  • портрет ЦА (для таргету) та ключові фрази (для контекстної реклами);
  • вартість та обсяг закупівель/заявок;
  • тривалість просування;
  • покази, охоплення, CTR;
  • конверсія.

25 Jul 2021

Іноді плутають медіаплан і контентплан. Насправді розробка медіаплану вимагає глибокої підготовки і охоплює набагато більше параметрів, відмінність від контентплануякий лише визначає, які матеріали, де і коли будуть публікуватися.