Медіаплан включає в себе інформацію щодо форматів та термінів, а також каналів просування та схем розміщення рекламних кампаній. У медіаплан закладено планування, яке дозволяє проводити оцінку ефективності та виявляти пріоритетні точки зростання.6 Apr 2021
Медіаплан – Це детальний план рекламних кампаній, які хочуть запустити в заданий період. Зазвичай медіаплан виглядає як таблиця, в якій зазначені рекламні канали, цілі просування, бюджет, формати реклами, прогнози та терміни проведення рекламних кампаній.
У структурі медіаплану мають бути показники:
- канал просування;
- формат рекламного повідомлення;
- портрет ЦА (для таргету) та ключові фрази (для контекстної реклами);
- вартість та обсяг закупівель/заявок;
- тривалість просування;
- покази, охоплення, CTR;
- конверсія.
25 Jul 2021
Іноді плутають медіаплан і контент–план. Насправді розробка медіаплану вимагає глибокої підготовки і охоплює набагато більше параметрів, відмінність від контент–плануякий лише визначає, які матеріали, де і коли будуть публікуватися.