Які обов'язки виконує SMM-менеджер Розробка стратегії просування компанії. Вивчає основні продукти, цільову аудиторію та конкурентів. На основі аналізу складає контент-план та погоджує з керівником. Створення контенту, постановка завдань дизайнеру, публікація постів згідно з контент-планом.
Які цілі та завдання у SMM
- Інформація про знижки та новинки. …
- Поява у пошуковій видачі. …
- Розширення цільової аудиторії, підвищення впізнаваності бренду. …
- Популяризація поглядів та цінностей компанії. …
- Поліпшення репутації, створення бажаного образу очах споживача. …
- Робота із негативом.
Професія SMM-спеціаліста знаходиться на стику кількох сфер і передбачає наявність навичок у кожній з них: контент-менеджменту, аналітики, маркетингу, дизайну та роботи з інтерфейсами, реклами, менеджменту та стратегічного планування, комунікацій.
SMM-менеджер не повинен: сам писати тексти, для цього є копірайтери та журналісти; готувати фото та відеоматеріали, цим займаються фотографи та оператори; спілкуватися з клієнтами, залишивши цю можливість співробітникам відділу продажів або техпідтримки; налаштовувати рекламу, забираючи хліб у іншого інтернет-спеціаліста – таргетолога.