Apple гарантує відсутність дефектів матеріалів та якість виготовлення виробів iPhone, iPad або iPod марки Apple та аксесуарів, що містяться в оригінальній упаковці, при нормальному використанні відповідно до опублікованих рекомендацій Apple протягом ОДНОГО (1) РОКУ з моменту початкової покупки в …

Гарантія Обмежена гарантія Apple покриває ремонт або заміну iPhone та аксесуарів Apple із комплекту постачання продукту у разі дефектів виробництва протягом одного року з дати покупки продукту. На аксесуари Apple, придбані окремо, поширюється обмежена гарантія Apple на аксесуари.

Далі, щоб здати iPhone за гарантією у сервісний центр, достатньо взяти паспорт та сам пристрій. Гарантійний талон, чек, коробка не потрібні: співробітники центру перевірять інформацію про гарантії через серійний номер пристрою.

Як повернути iPhone в магазин

  1. Зберіть весь комплект постачання iPhone і складіть його в комплектний бокс;
  2. Зателефонуйте 8-800-333-51-73 до служби підтримки покупців;
  3. Назвіть номер замовлення, адресу, номер телефону та час для забору повернення;