Ця модель включає чотири елементи: product (продукт), price (ціноутворення), place (місце продажу, дистрибуція), promotion (просування). Для кожного з них розробляється план дій, спрямований на вирішення маркетингових завдань компанії.

Він складається з таких елементів, як продукт (тобто власне товару чи послуги); просування; місце (розподіл чи канали виведення на ринки); ціна (ціноутворення); Персонал. Сукупність цих чинників компанія використовує щоб одержати бажаної реакції цільового ринку.

Спочатку, як ми говорили на початку статті, комплекс маркетингу включав лише 4 основних елементи: продукт, ціна, місце продажу і просування товару. Такий маркетинг мікс називається базовою моделлю 4Р: product, price, pace, promotion.

Маркетингмікс — це маркетингова теорія, на основі якої складено та скомбіновано всі методи просування бренду. Іншими словами, мета маркетинг– мікса – сформувати для ринку пропозицію типу: правильний продукт за гарною ціною в потрібному місці та у потрібний час.