SEO-аудит сайту – це докладний аналіз сайту на наявність технічних помилок та перевірка на співвідношення офіційних та неофіційних вимог пошукових систем. Даний аналіз дозволить виконати комплекс заходів щодо усунення всіляких помилок проекту, які перешкоджають його успішному просуванню в Інтернеті.

SEO аудит сайту – це аналіз існуючих проблем, можливих загроз та найближчої зони розвитку сайту з метою збереження та збільшення органічного трафіку з пошукових систем. Існують 4 змінні, які впливають на те, як багато ви будете отримувати трафіку та продажів з Google. Цільова аудиторія.

У аудит сайту входить:

  • аналіз семантичного ядра. Перевіряється повнота збору, актуальність, відповідність до бізнесу, типу ресурсу;
  • аналіз видимості в пошукових системах, поточної та в динаміці;
  • перевірка індексації. …
  • вивчення маси посилань. …
  • перевірка внутрішньої оптимізації.

Сюди входить перевірка присутності та налаштування robots. txt та sitemap. xml, дублікатів сторінок, аналіз URL для веб-сторінок поряд із пошуком вихідних URL-адрес. Також дуже важлива маса посилань, реєстрація проекту на популярних сторонніх ресурсах, пошук і налаштування дзеркальних сайтів.