Маркетингова стратегія – це загальний план дій компанії щодо залучення споживачів та їх конвертації в клієнтів. Маркетингова стратегія містить ціннісна пропозиція компанії, її ключові повідомлення, інформацію про демографічні характеристики цільових споживачів та інші дані по ринку.Oct 27, 2021

Створіть успішну маркетингову стратегію

  1. Визначте ваші бізнес-мети.
  2. Сформулюйте ваші маркетингові цілі.
  3. Вивчіть свій ринок.
  4. Складіть профіль своїх потенційних клієнтів.
  5. Складіть профіль своїх конкурентів.
  6. Розробте стратегії для підтримки ваших маркетингових цілей.
  7. Використовуйте концепцію «7P».
  8. Перевірте свої ідеї

Mar 17, 2021

У класифікації порядку просування товару на ринках збуту в даний час виділяють 3 основних напрямки: корпоративні стратегії бізнесу (загальні), ділові стратегії маркетингу, функціональні маркетингові стратегії.

Простими словами, маркетингова стратегія – це загальний довгостроковий план поетапного розвитку бізнесу для досягнення глобальних цілей компанії та завоювання свого місця під сонцем у вашій ніші. Кількість підприємств зростає з кожним днем, тому ринок перенасичений різними товарами та послугами.