Маркетингова стратегія – це загальний план дій компанії щодо залучення споживачів та їх конвертації в клієнтів. Маркетингова стратегія містить ціннісна пропозиція компанії, її ключові повідомлення, інформацію про демографічні характеристики цільових споживачів та інші дані по ринку.Oct 27, 2021
Створіть успішну маркетингову стратегію
- Визначте ваші бізнес-мети.
- Сформулюйте ваші маркетингові цілі.
- Вивчіть свій ринок.
- Складіть профіль своїх потенційних клієнтів.
- Складіть профіль своїх конкурентів.
- Розробте стратегії для підтримки ваших маркетингових цілей.
- Використовуйте концепцію «7P».
- Перевірте свої ідеї
Mar 17, 2021
У класифікації порядку просування товару на ринках збуту в даний час виділяють 3 основних напрямки: корпоративні стратегії бізнесу (загальні), ділові стратегії маркетингу, функціональні маркетингові стратегії.
Простими словами, маркетингова стратегія – це загальний довгостроковий план поетапного розвитку бізнесу для досягнення глобальних цілей компанії та завоювання свого місця під сонцем у вашій ніші. Кількість підприємств зростає з кожним днем, тому ринок перенасичений різними товарами та послугами.