Говорячи простими словами, систему менеджменту якості можна описати як сукупність управлінських процесів, заснованих на вивченні кращих практик та спрямованих на постійне вдосконалення організації щодо якості.
СМЯ складається з таких елементів: організація; процеси; документи; ресурси. Відповідно до визначення ISO, організація, це група співробітників та необхідних коштів, з розподілом відповідальності, повноважень та взаємин.
Система менеджменту – це система управління різного роду ресурсами: людськими, фінансовими, технічними та іншими з метою вирішення бізнес-завдань. У системі менеджменту розрізняють суб'єкт – керуючу підсистему, у разі – апарат управління, і об'єкт – керовану підсистему, це колектив.
Принципи управління якістю
- орієнтація на споживачів;
- лідерство;
- взаємодія працівників;
- процесний підхід;
- покращення;
- прийняття рішень, що ґрунтується на свідоцтвах;
- менеджмент взаємин.
Jan 27, 2018