Створюють ролики рекламного змісту, вигадують слогани. Завдання спеціалістів зі зв'язків з громадськістю – Налагодження ефективних комунікацій між роботодавцем (державна або комерційна структура, публічна фігура) та суспільством.

Реклама та зв'язки з громадськістю (PR) – дві раніше самостійні спеціальності, які тісно переплетені одна з одною. Компетенція фахівця, який відучився за цим напрямом, включає забезпечення комунікаційних зв'язків між роботодавцем і суспільством.

  • Професії в рекламному агентстві. Креативний директор (Creative Director) Копірайтер Маркетолог Дизайнер реклами Арт-байєр ТВ-продюсер рекламного агентства …
  • Професії в компаніях Начальник відділу маркетингу Менеджер-маркетолог Менеджер з PR, роботи зі ЗМІ та спецпроектів Менеджер з PR рекламі Менеджер зі стратегії продажу

Фахівець з реклами займається плануванням, розробкою та контролем маркетингового просування. Представників цієї професії також можуть називати рекламістами чи менеджерами з реклами. Вони розробляють постери, відео, флаєри, банери та інші рекламні матеріали.