Письмові та електронні звернення мають бути розглянуті не пізніше п'ятнадцяти днів, а звернення, що вимагають додаткового вивчення та перевірки, – не пізніше одного місяця, якщо інший термін встановлено законодавчими актами.

30 днів 1. Письмове звернення, що надійшов до державного органу, органу місцевого самоврядування або посадової особи відповідно до їх компетенції, розглядається протягом 30 днів з дня реєстрації письмового звернення, за винятком випадку, зазначеного у частині 1.1 цієї статті.

Строки розгляду звернень щодо спірних операцій регулюються Федеральним законом від 27.06.2011 N 161-ФЗ «Про національну платіжну систему». Відповідно до п. 8 ст. 9 Заява має бути розглянуто в строк не більше 30 днів при внутрішньому перекладі РФ і не більше 60 днів при транскордонному.

Скільки чекати на відповідь від банку Термін розгляду документів займає до 6 робочих днів.