Термін перевірки якості товару За умови пред'явлення вимоги про заміну виробу магазин зобов'язаний перевірити його на якість протягом 7 днів. Якщо потрібна додаткова перевірка, вона не може тривати більше 20 днів з дати звернення клієнта до продавця (стаття 21 Закону про захист споживачів).

Якщо споживач вимагає усунення недоліків товару, термін проведення експертизи не може перевищувати 45 днів. Якщо споживач потребує заміни товару – експертиза товару має бути проведена протягом 20 днів.

Перевірка якості – Це процедура встановлення факту наявності або відсутності в товарі недоліків та з'ясування причин їх виникнення, яку виробляє продавець власним коштом.

Продавець (виробник), уповноважена організація або уповноважений індивідуальний підприємець, імпортер зобов'язані прийняти товар неналежного якості та у разі необхідності провести перевірку якості товару. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару.