Останні надходження Звернення громадян розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця з дня їх надходження, а ті, які не вимагають додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше ніж 15 днів з дня їх отримання. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено.

30 днів 3.1. Звернення, що надійшло ПФР відповідно до його компетенції, розглядається протягом 30 днів із дня реєстрації звернення (Частина 1 статті 12 Федерального закону від 02.05.2006 N 59-ФЗ).

Дізнатись статус заяви можна у спеціалістів контакт-центру ПФР за номером: 8(800)600-07-44 або звернувшись до клієнтської служби Пенсійного фонду.

30 днів Письмове звернення, що надійшов до державного органу, органу місцевого самоврядування або посадової особи відповідно до їх компетенції, розглядається протягом 30 днів з дня реєстрації письмового звернення, за винятком випадку, зазначеного у частині 1.1 цієї статті.