Щодо товарів, на які гарантійні строки або терміни придатності не встановлені, споживач має право пред'явити зазначені вимоги, якщо недоліки товарів виявлені у розумний термін, але у межах двох років з дня передачі їх споживачеві, якщо більш тривалі строки не встановлені законом чи договором.

Гарантія якості товару полягає в тому, що товар повинен відповідати вимогам, що висуваються до якості, як на момент продажу, а й у протягом певного терміну його використання (п. 2 ст. 470 ДК РФ).

Відповідно до того ж, закону про права споживача (стаття 19 пункт 2), гарантійний термін товару обчислюється з дня передачі товару споживачеві. Однак, якщо день передачі товару встановити неможливо, наприклад, через відсутність чека або гарантійного талона, то ці терміни обчислюються з дня виготовлення товару.

За законом «Про захист прав споживачів» гарантійний ремонт має бути проведений негайно протягом 45 днів. Однак угодою сторін можуть передбачатись інші умови. При цьому після ремонту термін гарантії продовжується на період, протягом якого ремонтувалася річ.