3 лютого у Каліфорнії пройшов Супербоул LVI – головна телевізійна подія Північної Америки. За попередніми оцінками, за грою спостерігали більше 117 млн глядачів, а вартість 30 секунд ефірного часу досягла рекордних $6,5 млн.14 Feb 2022

14 лютого о 2:30 за московським часом розпочався Супербоул LVI – 56-й за рахунком фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги США (НФЛ). Матч пройшов на стадіоні «СоФі Стедіум» в Інглвуді, неподалік Лос-Анджелеса, його відвідали близько 100 тисяч глядачів.

У середньому щороку Супербоул дивляться 100 мільйонів телеглядачів, не кажучи вже про різноманітні стрим-платформи різного ступеня легальності. На американському телебаченні фінальна гра сезону НФЛ щороку стає найпроглядальнішою. Величезна аудиторія приваблює рекламодавців та музичних артистів.

Загалом усю гру подивилося близько 93 млн. глядачів (частину матчу побачили близько 140 млн. телеглядачів), з яких понад 90% проживали на території США. Матч був показаний у 232 країнах та територіях. Найбільший інтерес Супербоул залучав лише у 1996 році, коли матч подивилися 94,8 млн осіб.