Маркетологи Міжнародної маркетингової групи радять починати вкладати в рекламу 5% від прибутку компанії посилаючись на світовий досвід. А за даними дослідницької, консалтингової компанії Gartner витрачають в середньому 5-10% бюджету на рекламу.

Мінімальний бюджет для націлювання набору – $2 (бажаний – від $5-10). Отже, для реалізації такої структури необхідно витрачати $8 на день, $240 на місяць. У тому випадку, якщо ваш бюджет обмежений, можливе поетапне включення до роботи.

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази = охоплення × частота
  2. Кліки = покази × CTR / 100%
  3. ЦД = кліки × конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів × CPM/1000.
  5. бюджет=кількість кліків×CPC.
  6. CPA = сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022