Повернення грошових коштів пасажиру виробляється за мінусом 20% зниження вартості проїзду в напрямку «назад». УВАГА! Після отримання посадкового купона на бланку проїзного документа у квитковій касі або терміналі самообслуговування повернення електронного квитка на сайті неможливий.

Якщо поїзд відправляється більш ніж за 8 годин, нічого не віднімається. Якщо залишилося від 2 до 8 годин, ви втрачаєте 50% вартості плацкарти (на квитку вказано, скільки це). Залишилося менше 2 годин до відправлення (або минуло не більше 1 години після відправлення) – віднімається вся вартість плацкарти.

У які терміни повертаються гроші Гроші за невикористаний електронний квиток повертають тим же способом, за допомогою якого квиток був оплачений. Терміни повернення грошей регулюються правилами платіжних систем та варіюються від 7 до 30 діб з моменту оформлення повернення в особистому кабінеті.