Вміст мета-тегу для кожної сторінки має бути унікальним. Використати не більше 2-4 ключових фраз для однієї сторінки. Розділяти їх комами, не писати суцільним текстом. Не використовувати фрази загального характеру, наприклад: "кухня, замовлення, купити, москва".

Ключові фрази у тезі keywords потрібно прописувати через кому з пробілом. Не допускати переспам. Кількість запитів має бути невеликою, зміст – повністю відповідати тематиці сторінки. Не використовувати повтори слів.

Метатег Title — важливий інструмент просування сайту та спосіб визначати вміст заголовка, що відображається користувачем у пошуковій видачі. Рекомендована кількість символів для мета-Заголовок складає 70-80 символів.

«ключові слова») – це спеціальний тег, який використовується для SEO-просування і включає слова-ключі. Вони визначаються залежно від того, який вміст розміщено на веб-сторінці. За допомогою тега можна виділити ключові фрази, якими потенційний клієнт зможе знайти сайт у видачі.