Доброго дня. Не більше 20 000 об'єктів націлення (ключових слів, місць розміщення та списків аудиторії) в одній групі оголошень. Більш детально можете ознайомитися з усіма обмеженнями в системі тут Обмеження для облікових записів Google Реклами.

Щоб додати ключове слово, виконайте наступні дії:

  1. У списку типів виберіть Ключові слова.
  2. Натисніть Додати ключове слово.
  3. За необхідності виберіть кампанію та групу оголошень, в яку слідує додати ключове слово.
  4. На панелі редагування введіть ключове слово.
  5. Виберіть тип відповідності.

Не варто оптимізувати одну сторінку під велику кількість ключових слів, А саме, більше 3-5 слів. Так само ці ключові слова повинні бути пов'язані з іншими словами на сторінці. Необхідно сфокусуватися на хорошому контенті, насамперед, а не забивати хороший текст ключовими словами на шкоду відвідувачам.

Тому рекомендується додавати як мінімум три оголошення у кожну групу. Аналізуючи інформацію про ключові слова, пошукові запити, пристрій та місцезнаходження користувача, а також інші сигнали, система оптимізує показ оголошень так, щоб вони отримували більше кліків.