Серійне виробництво Іл–96-300 почалося 1992 року, а його комерційна експлуатація 1993-го. Всього збудовано 22 літака, один із яких у спеціальному варіанті для перевезення Президента РФ (Іл–96-300ПУ).
В "Аерофлоті" свого часу відмовилися від Іл–96 через паливну неефективність – чотири двигуни все ж таки з'їдають гасу більше, ніж його західні дводвигунні аналоги. До речі, як відомо, варіант літака із двома двигунами вже давно розробляється в ОКБ ім.
Boeing 777, що активно літає в наші дні, теж жодного разу не падав. Але було дві грубі посадки, внаслідок яких загинуло троє людей. Їх дуже шкода, але ці літаки літають вже понад 20 років, їх існує понад 1500 штук – тобто дуже багато!