Вартість рекламного кліку у пошуковій мережі Google становила $0,06–$0,26, а клік у контекстно-медійній мережі (КМС) – $0,02–$0,08. Загалом клік став дорожчим, ніж у третьому кварталі 2020 року.

Як внести платіж

  1. Увійдіть до облікового запису Google Реклами.
  2. Натисніть на піктограму інструментів, а потім виберіть Зведення в розділі "Оплата".
  3. Натисніть кнопку Внести платіж.

Переходимо в Google Ads на вкладку «Кампанії у пошуковій мережі» – «Кампанії». Ідемо всередину кампанії на рівень груп об'яв, потім на рівень ключових слів. Виділяємо всі ключові фрази, натискаємо кнопку "Змінити". Вибираємо "Змінити тип відповідності" – "Змінити всі типи відповідності" – "Фразове".