Вартість рекламного кліку у пошуковій мережі Google становила $0,06–$0,26, а клік у контекстно-медійній мережі (КМС) – $0,02–$0,08. Загалом клік став дорожчим, ніж у третьому кварталі 2020 року.
Інструкції
- Увійдіть до облікового запису Google Реклами.
- У бічному меню зліва виберіть Кампанії.
- Натисніть кнопку зі значком плюса та виберіть Нова кампанія.
- Виберіть рекламну мету.
- Перейдіть до сторінки, виберіть цілі конверсії та натисніть Продовжити. …
- Виберіть тип кампанії та натисніть Продовжити.
Середня вартість кліку на оголошення в Google Ads складає 0,58 $, а в Яндекс. Директ – від 50 рублів. Найдорожчі ключові слова в Google Ads можуть коштувати 50$ і більше за клік, а в Яндекс. Директі – досягати 2500 рублів.